Klient.
Produkty.
Renovality ponúka prírodné séra, pleťové vody, peelingy, balzamy i parfumy, no predovšetkým kozmetické oleje (tzv. rastlinné zlato), ktoré sú za studena lisované zo semien lokálnych aj exotických rastlín. Produkty neobsahujú umelé farbivá, aromatické látky, syntetické konzervanty a nie sú testované na zvieratách.
Ciele.
ZVÝŠENIE PREDAJA NA SR
Renovality je v Česku pomerne novou, no veľmi obľúbenou značkou, ktorá sa snaží preraziť aj na slovenskom trhu. Hlavným cieľom bola podpora predaja na našom území.
BUDOVANIE POVEDOMIA
Druhým cieľom bolo zvyšovanie povedomia o značke. Získať srdcia slovenských čitateľov sme sa rozhodli hlavnými benefitmi Renovality - predstavením ich produktov, filozofie, histórie a najmä recenziami od zákazníčok v ČR.
Výzva.
Tak ako v mnohých iných priemysloch, aj v tom kozmetickom sa v súčasnosti do popredia dostávajú značky, ktoré zastávajú ekologický a férový spôsob podnikania. Medzi silnou konkurenciou, ktorá je tvorená lokálnymi a známymi značkami s dlhoročnou tradíciou, je spôsob predstavenia úplne novej skutočne kľúčový.
V rámci PR kampane bol rozhodujúci správny výber a nadviazanie spolupráce s relevantnými distribučnými kanálmi. Následne bolo podstatné vytvoriť také natívne reklamné články, ktoré by boli obsahom plne prispôsobené daným cieľovým skupinám a propagovali značku nenútene, no efektívne.
Riešenia.
12+ popredných magazínov
Na spoluprácu sme vyselektovali a oslovili tie najvhodnejšie slovenské online médiá, a to tak, aby sme kampaňou pokryli viacero cieľových podskupín značky Renovality – dievčatá, ženy, matky a dámy v zrelom veku zároveň.
PÚTAVÝ PRÍBEH
Článkami sme sa snažili čitateľom značku nielen spropagovať, ale skutočne priblížiť. Obsah sme preto stavali na ľudskom a inšpiratívnom príbehu, ktorý stojí za jej vznikom.
Členom českej rodinky totiž bežná kozmetika s nevhodným zložením spôsobovala zdravotné problémy až dovtedy, kým sa nerozhodli starostlivosť o pokožku a telo vziať do vlastných rúk. Z nespokojných spotrebiteľov sa stali certifikovaní výrobcovia s cieľom robiť veci inak. Naturálnymi výrobkami sa vracajú späť ku svojim koreňom a tajomstvo prírody si nenechávajú len pre seba – delia sa oň so všetkými prostredníctvom ich produktov.
PROBLÉM, RIEŠENIE
V návštevníkoch sme podnietili zvedavosť nielen obsahom článkov, ale už samotnými nadpismi. Na začiatku sme v krátkosti načrtli problém, ktorý dané cieľové publikum potenciálne trápi a vzápätí im poskytli riešenie, napríklad Slnkom spálená pokožka? Renovality vie, ako ju zregenerovať silou prírody. V čitateľoch sme sa tak snažili vzbudiť potrebu spoznať ich a vyskúšať tiež.
ORIGINÁLNE FOTOGRAFIE
Okrem textové obsahu sme sa chopili príležitosti vytvoriť aj ten vizuálny. Obrázky v publikovaných článkoch boli nafotené v našom štúdiu. Produktové fotografie zachytávajú vybrané výrobky, na ktoré sa značka snažila kampaňou upriamiť pozornosť najviac.
Na vlastnej koži
Keďže sme mali kozmetiku od Renovality plne k dispozícii kvôli foteniu, pre redaktorov to bola skvelá príležitosť vyskúšať ju na vlastnej koži. Priamy kontakt s výrobkami zaručil, že sme v článkoch poskytovali informácie z prvej ruky. Mohli sme tak dopodrobna opísať nielen ich zloženie, ale aj vlastnosti ako vôňu, konzistenciu, štruktúru, vstrebávanie a dokonca aj viditeľné účinky. Túto skúsenosť sme detailnejšie zakomponovali do obsahu na portáli www.eva.sk v článku Pomarančová pokožka? Vyskúšali sme 5 tipov, ako ju prirodzene vyhladiť.
CTA
Do článkov sme strategicky umiestnili aj optimálne množstvo zreteľných Call To Action prvkov. Prostredníctvom textových odkazov sme čitateľov smerovali na slovenské sociálne siete Renovality, na jednotlivé kategórie produktov či konkrétne výrobky z e-shopu. Prekliky sme sledovali, aby sme získali celkový prehľad o ich úspešnosti.