Dosahovanie stanovených marketingových cieľov je pre firmy často o učení sa z cudz vlastných chýb. Podrobná príručka o ceste za úspechom ešte napísaná nebola a…
Nie je žiadnou novinkou, že medzi najobľúbenejšie reklamy patria tie, ktoré v nás vyvolávajú emócie. Niektoré zahrejú na duši, rozplačú alebo rozosmejú, iné zasa nesú…
Budovanie značky je viac, než len vymyslieť pútavé logo či ľahko zapamätateľný slogan. Skôr, než začnete riešiť dizajn, ujasnite si, čo prinášate zákazníkom a čím…
Instagram, ako druhá najväčšia sociálna sieť na svete s miliardou aktívnych užívateľov, predstavuje mimoriadne silné sociálne médium. Práve vďaka svojmu zameraniu na vizuálny obsah znamená…
Je nepopierateľné, že natívna reklama má moc prirodzene a nevtieravo zaujať. Avšak nie je to s ňou také jednoduché. Ide o fenomén, ktorý sa v marketingovom prostredí neustále…
Na Slovensku je aktuálne viac než 11 500 e-shopov. Napriek tomu, že content marketing sa čoraz viac dostáva do povedomia, veľká väčšina majiteľov e-shopov a…
Informácie sú všade okolo nás. Nezáleží na tom, či sme plne prítomní len vo fyzickom svete alebo aj v tom virtuálnom. Akonáhle sa ocitneme online, bombardujú…
Možno ste už počuli, že priemerná doba udržania ľudskej pozornosti v online svete predstavuje menej ako 8 sekúnd (o sekundu zaostávame za rybkami). Ako zaujať…
Chcete zlepšiť pozície vo výsledkoch vyhľadávania? V tom prípade si dajte záležať aj na výbere správnych kľúčových slov. Inými slovami – potrebujete zistiť i pochopiť, ako…